Stil…omdat de juiste woorden soms niet te vinden zijn

Laat op de avond van vrijdag 28 januari 2022 stond de tijd even stil. Egide Van Dingenen, Voorzitter van Rotary Aarschot, is geheel onverwacht thuis overleden op 77-jarige leeftijd.

Het verlies van Egide stemt ons intens verdrietig. Tegelijk hebben we diep respect voor wat hij verwezenlijkt heeft voor onze club. Hij was jarenlang één van de drijvende krachten achter de werking van Rotary Aarschot.

Vliegen, auto’s en Rotary waren zijn passies. Maar zijn echtgenote en kinderen kwamen bij Egide altijd op de allereerste plaats.

We zullen Egide blijven herinneren als heel bijzonder, gepassioneerd persoon. Gedreven in alles wat hij ondernam. Hij inspireerde ons, motiveerde ons en ja, plaagde ons ook graag. Stilzitten of het rustiger aan doen? Dat stond niet in zijn woordenboek.

Egide, rust nu zacht en bedankt voor je jarenlange inzet voor Rotary Aarschot. Het gaat je goed daarboven in de lucht.

Wil je de familie condoleren? Stuur een e-mail naar info@rotaryclub-aarschot.be en we zorgen ervoor dat het goed terechtkomt.