Pasen 2024 Chocolade Verkoop

Een goed doel steunen, chocolade smullen en Aarschot doen bruisen…hoe cool is dat!

Op zondag 31 maart is het Pasen. Daar hoort heerlijke chocolade bij. Wil je iemand eens extra speciaal verwennen met Pasen? Je (klein-)kinderen, je poetsvrouw of gewoon jezelf?

Direct bestellen?

Wat doen we met de opbrengst van deze actie?

De opbrengst van onze Paasactie 2024 gaat naar het Zorgcentrum Siddartha in Baal. We kiezen altijd sociale doelen uit onze regio en eentje waar we ook een persoonlijke band mee hebben.

Actie 2023

De opbrengst van onze actie 2023 werd integraal geschonken aan Kommaraf VZW in Aarschot, de voedselbank verbonden aan het OCMW Aarschot.

PRAKTISCH

• Bestellen kan tot 17 maart 2024 via onderstaand bestelformulier, via email op info@rotaryclub-aarschot.be of rechtstreeks via één van onze leden.
  • Betalen kan via bankoverschrijving op rekeningnr. BE 07 4326 1860 0166 – Rotary Aarschot. Enkel wat betaald is, wordt besteld en kan dus tijdig geleverd worden
    .
  • Levering in onze ‘DRIVE-IN’
    Je bestelling staat klaar op zaterdag 23 maart in onze ‘drive-in’
    Autorijschool De Keyser, Nieuwlandlaan 95, 3200 Aarschot.

Het tijdstip van afhaling kies je zelf telkens tussen 10h00 en 11h30. Voor bedrijven kan er een persoonlijk afspraak gemaakt worden voor ophaling tijdens de kantooruren via info@rotaryclub-aarschot.be.
  • Je bestelling bezorgen aan 1 van volgende leden kan ook:
    • Ingrid Witvrouwen, C. Huysmansstraat 107, Baal
    • Kris De Keyser, Nieuwlandlaan 95, 3200 Aarschot (tijdens kantooruren)
    • Sabine Pitsi, Dorp 49, Nieuwrode

Open hier ons bestelformulier

Leuk weetje:

Bovendien koop je lokaal in onze eigen stad en regio. Zo houden we samen Aarschot en onze hele regio bruisend. Net zoals vorig jaar werken we samen met Jolien van Atelier Delvaux. Daarnaast werken we nu ook samen met Bakkerij Destabelle uit Westmeerbeek. Alletwee maken ze alle pralines, melo-cakes en truffels zelf in eigen atelier. We kiezen er heel bewust voor om lokaal te kopen. Zo geven we jonge ondernemers uit onze regio een steuntje in de rug.

Meer weten over Atelier Delvaux? Volg Jolien op Facebook en Instagram of ga eens langs in de winkel Jozef Tielemanstraat 51, Aarschot.

Meer weten over Bakkerij Destabelle? Kijk op www.bakkerij-destabelle.be of ga eens langs in de winkel Hoogzand 19, Westmeerbeek.