Online shoppen voor het goede doel

Via Trooper kan iedereen ons gratis steunen. Hoe? Door simpelweg online te shoppen bij zo’n 600 partnershops zoals Bol.com, Coolblue, Booking, Collect&Go, JBC, Decathlon, Dreamland, Torfs en meer dan 600 anderen. Ze schenken gemiddeld 5% van jouw aankoopbedrag aan je vereniging.

Zelf betaal je geen rosse eurocent extra!

Online shoppen?
Dat doe je voortaan altijd via deze url:

HOE WEET IK HOEVEEL MIJN AANKOOP OPBRACHT?

Als je je e-mailadres achterlaat vooraleer je via trooper.be doorklikt naar een shop, sturen we jou binnen de week een bevestigingsmailtje.

Daarin bevestigt Trooper je het exacte bedrag dat jij voor Rotary Aarschot binnengehaald hebt. Een klein aha-momentje!

Je e-mailadres achterlaten is zeker niet verplicht hoor. Het is wel zonde dat je dan niet te weten komt hoeveel geld je aankoop voor je vereniging opgebracht heeft. Weet dat je vereniging sowieso het geld zal krijgen, of je nu wel of niet je gegevens achterlaat. Oef!