Merodehappening 2019

De jaarlijkse belevenis voor liefhebbers van het Merodegebied strijkt neer in Aarschot!

Op zondag 15 september 2019 vind je van 13u00 tot 18u00 de gesmaakte ingrediënten van de Merode in Meetshovenbos, Aarschot! Je maakt kennis met de troeven van de Merodegemeenten Aarschot, Diest, Geel, Herselt, Hulshout, Laakdal, Scherpenheuvel-Zichem, Tessenderlo en Westerlo.

De streek- en vrijetijdsmarkt kan je bezoeken in de centrale dreef van Meetshoven. Schuif aan bij de heerlijke streektafel voor een drankje of hapje uit de Merode.

Rotary Aarschot is er bij!
Iedereen welkom in de tent van Rotary Aarschot. We verwennen al onze bezoekers met een heerlijke pannenkoek. Helemaal vers gebakken van de bakplaat. Dit wordt smullen uit het vuistje met in de andere hand een koffie, thee of frisdrank. Voor de liefhebbers is er ook cava of een lekker glas wijn.

Leuk om weten is dat de opbrengst van dit event integraal naar een goed doel uit onze regio gaat.

Meer weten?

Datum: 15/09/2019